Jeśli trafiłeś tu by zobaczyć jak piękne widoki można zobaczyć na Górze gradowej w Gdańsku, to zapraszam cię do pozostawienia komentarza oraz udostępnienia tej witryny na swoim profilu w serwisie facebook. Dziękuję i zapraszam ponownie. Będę regularnie uzupełniał te witrynę o propozycje i atrakcje interesujące dla turystów

piątek, 30 czerwca 2017

Cel i misja tej strony

Oferownik Marketingowy w Gdańsku
Jestem lokalnym przewodnikiem Google zajmuję się uzupełnianiem map oraz witryn internetowych znajdujących się w Internecie. Dzięki mojej działalności setki osób codziennie trafia na miejsce chociaż nie koniecznie muszą wiedzieć że się do tego przyczyniłem. Od wielu lat działam również jako marketingowiec jednak moja oferta została sformułowana dopiero kilka lat temu dzięki czemu mam dość atrakcyjną możliwość wspierania zaprzyjaźnionych firm.

Moją ideą jest podróżować i działać dla dużej grupy ludzi z całej Europy i dzięki temu zwiedzić duży obszar naszej wspaniałej planety. Oczywiście nie było by to możliwe bez znaczącego podniesienia efektywności i nakierowanie na potrzeby moich odbiorców. Serdecznie zapraszam do kontaktu osobistego oraz za pośrednictwem narzędzi internetowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz